Twaalfde dag van onze reis - Reisverslag uit Batu, Indonesië van Coby Hoonhoud - WaarBenJij.nu Twaalfde dag van onze reis - Reisverslag uit Batu, Indonesië van Coby Hoonhoud - WaarBenJij.nu

Twaalfde dag van onze reis

Door: Coby

Blijf op de hoogte en volg Coby

02 November 2012 | Indonesië, Batu

Vanmorgen op ons gemak opgestaan en met elkaar het ontbijt gebruikt.
Prachtig mooie omgeving. Het resort staat boven op een heuvel en zo kun je ver weg kijken.
Vandaag een dagje aan het zwembad. Het is prachtig weer en heerlijk om een dag rustig aan te doen.
We hebben een afspraak gemaakt voor een massage, ik ben benieuwd.
Vijf kwartier een massage met body scrub.
Ik kom er nu net vandaan en ik voel me als herboren.
Ik kan er weer tegen. Heerlijk.

Vanavond met z'n allen dineren in het hotel en morgen om zeven uur vertrekken we richting Kalibaru.

Dus om half zes op.

Tot de volgende keer.

Groetjes van Jan en Coby

• 02 November 2012 - 11:42

Magda:

Lieve Coby en Jan,

Nou, met dat genieten zit het wel goed, maar met het uitrusten wellicht iets minder. Maar ja, je moet er wel wat voor over hebben, want anders kom je nergens.
    En zo met elkaar is het natuurlijk erg gezellig en in de bus kunnen jullie weer slapen en je verhaal aan de iPad toe vertrouwen, zodat wij allen weer kunnen meegenieten van jullie geweldige reis. Hier is het nog steeds herfst en ik heb de golfbaan dan ook al weken niet meer gezien. Volgend voorjaar maar weer. Nu tijd voor andere zaken. Vanuit Delft nog een mooie tweede helft en blijf vooral genieten. Liefs magda en marcel

• 02 November 2012 - 12:35

Wim&Marianna:

Hoi Jan&Coby,
    5 uur scrub!!!! Dan blijft er niets van je over!
    Niet doen, niet doen! Jan, steek daar een stokje voor.
    Ga maar gewoon zonnen, zwemmen, wijntje etc..
    Met enige zorg nu naar het verslag van dag 13.
    Zucht,
    Willem

• 02 November 2012 - 13:21

Tonia:

Lieve Jan en Coby,

Wat een geweldige reis maken jullie mee, we krijgen straks wat te zien, wij zijn heel benieuwd.
    Een druk schema staat weer te wachten, maar een zeer voldaan gevoel.
    Ik ben ook benieuwd hoe jullie Bali vinden, schrik niet van het verkeer, dat rijdt door elkaar heen, duizenden scooters op de weg, en het gaat altijd goed.
    Geniet ervan, de laatste week gaan jullie alweer in, wat vliegt de tijd.

Veel liefs,
    Tonia